Poniższa polityka prywatności (zwana „Polityką Prywatności”) opisuje nasze zasady dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym funkcjonowania strony internetowej www.hotelowka.pl (zwanym dalej „Serwis”)
Polityka Prywatności uwzględnia wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego
dalej: „RODO” oraz przepisy polskich aktów prawnych, w tym m.in. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 tekst jednolity), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344 tekst jednolity).
Administratorem Twoich danych osobowych jest F.H. Hotelówka Ewelina Wołek z siedzibą w Babach, 97-310, ul. Piotrkowska 43.
E-mail: biuro@hotelowka.pl (zwany dalej „Administratorem”).
Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, które nam przekazujesz, w tym w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu oraz wykorzystywania w serwisie plików cookies .
Naszym celem jest zapewnienie ochrony Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania danych osobowych i podstawy prawne takiego przetwarzania
Administrator przetwarza dane osobowe w zakresie celów opisanych poniżej.
- Prowadzenie serwisu hotelowka.pl
- Prowadzenie kontaktów telefonicznych, e-mailowych i komunikacji tradycyjnej – dane osobowe zawarte w tej korespondencji będą przetwarzane jedynie w celu komunikacji lub rozwiązania sprawy której to dotyczy korespondencja zgodnie z art. 6 ust. lit. f) RODO, reprezentuje prawnie uzasadnione interesy administratora;
- Elektroniczne formularze kontaktowe – Przetwarzanie danych osobowych następuje w celu identyfikacji nadawców i obsługi zapytań złożonych za pośrednictwem udostępnionych formularzy. Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usług, art.6 ust 1 lit.b RODO; w przypadku danych dobrowolnych podstawą prawną przetwarzania jest zgoda na podstawie art.6 ust. 1 lit. a RODO.
- Wykonywanie umowy – Wykonywanie praw i obowiązków wynikających z umowy zgodnie z art.6 ust. 1 lit.b) RODO.
- Wykorzystywanie danych w celach statystycznych, analitycznych i raportowych w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora, tj. poprawy jakości usługi i dostosowania jej do potrzeb użytkowników serwisu www.hotelowka.pl – zgodnie z art.6 ust.1 f) RODO reprezentuje prawnie uzasadnione interesy administratora;
- Przetwarzanie danych osobowych kontrahentów lub pracowników Klienta we współpracy z administratorem.
- W związku z podpisywaniem umów w ramach swojej działalności gospodarczej Administrator zbiera dane od kontrahentów/klientów od osób zaangażowanych w realizację umowy (np. osób upoważnionych do kontaktu, realizacji zamówień itp. Zakres przekazywanych danych jest ograniczony do zakresu niezbędnego do wykonania umowy i co do zasady nie obejmuje innych informacji niż imię i nazwisko oraz służbowe dane kontaktowe.
- Te dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora oraz jego kontrahentów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), którego celem jest umożliwienie prawidłowego i skutecznego wykonania umowy. Dane te mogą być przekazywane podmiotom trzecim w ramach realizacji umowy.
W zależności od celu w jakim przetwarzane są dane osobowe, ich postanowienia mogą być warunkiem zawarcia umowy (przy zawieraniu umowy) lub opcjonalnie w celu skorzystania z naszych usług lub złożenia reklamacji .
- Okres przechowywania danych
Okres przechowywania danych osobowych zależy od celów, w jakich odbywa się przetwarzanie.
Szczegółowy regulamin przechowywania danych znajduje się poniżej.
- W celu realizacji umowy – przez czas trwania umowy oraz rozliczeń po jej zakończeniu.
- Procedury składania skarg – Roszczenia umowne obowiązują z reguły przez dwa lata.
- Cel prowadzenia działań marketingowych – do czasu wycofania zgody lub wniesienia sprzeciwu.
- Wykorzystywania danych w celach statystycznych, analitycznych i raportowych – przez okres realizacji umowy, a następnie najpóźniej do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy – zazwyczaj przez okres trzech lat.
- W celu dopełnienia obowiązków rachunkowych, rachunkowych, podatkowych i innych prawnych – Przez okres do pięciu lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
- Udostępnianie Danych
Dane Osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych, jeżeli spółki mające siedzibę w tych krajach wdrożyły odpowiednie środki bezpieczeństwa w stosunku do przetwarzanych Danych Osobowych .
W przypadku przekazywania danych osobowych poza EOG stosujemy Standardowe Klauzule Umowne jako zabezpieczenie w stosunku do krajów, w których Komisja Europejska nie określiła odpowiedniego poziomu ochrony danych.
- Prawa podmiotu danych :
Masz prawo:
- wycofania zgody w przypadku, gdy Administrator uzyskał taką zgodę na przetwarzanie danych osobowych (przy zastrzeżeniu, że wycofanie to nie naruszy zgodności z prawem przetwarzania danych dokonanego przed wycofaniem).
- Żądania usunięcia swoich danych osobowych. Na tej podstawie możesz żądać usunięcia swoich danych, które nie są już przetwarzane dla realizacji jednego z celów, dla których zostały zebrane.
- Żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku zgłoszenia takiego żądania administrator zaprzestanie przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem operacji, na które wyraziła zgodę osoba, której dane dotyczą, i zastosuje się do przyjętych zasad przechowywania lub okresu przechowywania, będzie przechowywać Twoje dane osobowe do czasu zakończenia procesu.
- Sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, którego dokonuje się na podstawie prawnie uzasadnionych interesów administratora (np. cele analityczne lub statystyczne). Sprzeciwy w tym zakresie muszą zawierać uzasadnione powody.
- Przenoszenia danych – na tej podstawie, w zakresie, w jakim dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w związku z zawartą umową lub umową, administrator udostępnia podane przez osobę, której dane dotyczą, w formacie nadającym się do odczytu komputerowego. Możesz także zażądać przesłania tych danych do innego punktu, jeśli zarówno administrator, jak i wyznaczony punkt mają taką możliwość techniczną.
- Złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – w przypadku uznania, iż przetwarzanie Danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, podmiot danych może złożyć skargę do organu nadzorującego przetwarzanie danych osobowych, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu podmiotu danych, jego miejsce pracy lub miejsce popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator rozpatrzy Twoją prośbę, żądanie lub sprzeciw zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Należy jednak pamiętać, że prawa te nie mają charakteru bezwzględnego. Regulamin przewiduje wyjątki.
Jeśli potrzebujesz dalszych informacji lub chcesz skorzystać z jednego lub więcej praw określonych powyżej, wyślij wiadomość e-mail na adres: biuro@hotelowka.pl.
Usługi i funkcje strony internetowej będą się z czasem rozszerzać. Oznacza to m.in., że administrator będzie mógł w przyszłości wprowadzać zmiany w tym dokumencie.
Ogłoszenie zmian nastąpi poprzez zamieszczenie informacji o zmianach w Polityce Prywatności na stronie internetowej .
Ten dokument ma charakter informacyjny